INTERSYST  : OmniPCX Enterprise Официальный сайт ИНТЕРСИСТ

Форум доступен только для чтения. Новая версия форума расположена по адресу http://www.intersyst.ru/support/forum/

Пользователь: konst
IP-адрес скрыт
Дата: 14.08.2009 05:22
wakeup call
Uvawaemy forum!
izvinite 4to pi6u na latzinitze...sorry
russkoy klaviaturi net... pro6u izvineniya u foruma.
tolko odin korotenjkiy vopros.
u menya stoit Alcatelka ,6est (06) Nodes
.. (eto moya ne osnovnaya rabota)poetomu ya zdes ne 6ibko plavaju....
Alcatel OXE- rel. R8.0.1-g1.503-27-x1-c7s2
otel bol6oy =okolo 3500 nomerov
kak 4asi perevodim, v etot den WakeUp calls,
( ne vse ,no o4en mnogo srivajutsya i budyat gostey ne v 6.30 utra ,
a obyazatelno v polno4...takoe casino na4inaetsy!!!!)
ya spra6ival alkatel6ikov , poka mol4at...
time update na PABX idet 4erez Adaptors ED01 ustanovlennie kak virtual Attendant .
kakim to obrazom na6 MasterClock (Mobaline sattelite)deformiruet ya bi skazal, a ne updatePABX vremya i zadevaet WU calls... Mowet bit takoe?

s uvaweniem
Konstantin

Пользователь: whistler
IP-адрес скрыт
Дата: 14.08.2009 12:57
Re: wakeup call
first you have to check - after date change is it time zone change or time shift? you can do it via "date" command in telnet or CLI before and after time update from adaptor. probably, if you have UA set you can see wrong or right time on display. if time update from adaptor correct, best way - ask for service request via business partner. in this release was problem with iptouch sets and wake-up calls, but as mentioned in documentation it was fixed in patch 14.

++++++++++++++++++
Anything's possible. Keep thinking.

Пользователь: konst
IP-адрес скрыт
Дата: 15.08.2009 01:34
Re: wakeup call
thanks mr.whistler for prompt reply..
as i promised before only one question.
actually,time update via sattelite is a continuos , every 30 min. my settings.
on phone display time is correct , but during update it is visible time reading disappeared for a sec or so.. Service manual for adaptor says that, time update will happen if a difference between Sattelite and PABX time is more then 2 minutes. but i can't see any time difference?
anyway, thank you whistler.
can you tell me how can i donate to forum to be as usual member or this question is not for you?
konst

Пользователь: whistler
IP-адрес скрыт
Дата: 17.08.2009 12:12
Re: wakeup call
you also able to do time synchronization via NTP service. details you can find in documentation and here forum.

++++++++++++++++++
Anything's possible. Keep thinking.

Пользователь: fedoseevka
IP-адрес скрыт
Дата: 17.08.2009 21:08
Re: wakeup call
прикольно . двое русских на английском обьясняются )))

Пользователь: error
IP-адрес скрыт
Дата: 17.08.2009 21:52
Re: wakeup call
это же не "особенности национальной охоты" когда на грудь накатили по граненому стакану и пошел вполне нормальный базар между кузмичем и фином :)))))

Пользователь: vad
IP-адрес скрыт
Дата: 17.08.2009 22:04
Re: wakeup call
А чего прикольного? Иногда бывает легче по английски написать, чем транслитом колотить.

Пользователь: konst
IP-адрес скрыт
Дата: 18.08.2009 14:45
Re: wakeup call
i'll try to dig into NTP,but for the moment i disengaged all ED01 masterclock > pabx adaptors to make sure WU calls pb someway relates to timeupdate in my case. seems to be quite in my kingdom,no claims (2 overnights already) thanks for support whistler.
k.



Этот форум в режиме 'только для чтения'. Новый форум расположен по адресу http://www.intersyst.ru/support/forum/
HotLog Valid XHTML 1.0!
Powered by Phorum